maandag 10 maart 2014

Berlin is awesome!!

Het was alweer mijn vierde keer in Berlijn, maar wat een waanzinnige stad is het toch!!Lekker en goedkoop eten, halve liters bier en teveel kroegen en vette clubs! Elke keer dat ik er ben beleef ik de stad op een compleet andere manier. De eerste keer bekeek ik de highlights en de tweede keer heb ik veel kleine kroegen in het centrum bezocht. De laatste 2 keren heb ik mezelf met name vermaakt in  Oost-Berlijn (thanks nog Berlijn-blog voor alle tips). Aanraders n.a.v. mijn laatste trip zijn;

  • Tempelhof Airport (om te chillen)
  • Suicide Circus (club, zie locatie)
  • Bohnengold (club, zie locatie)
  • Berliner Unterwelten (indrukwekkende excursies, ga met de metro naar Gesundbrunnen)
  • Slapen deed ik in het industriepalast hostel (perfect gelegen vlakbij het metrostation van Warschauer Strasse)
  • Wil je een mega schnitzel eten, ga dan naar de Schnitzel koning (kies uit een 200gr, 400 gr of bizarre 600gr variant).
  • Een ontbijt tip is Dino's
Op de terugweg zijn we even de snelweg afgegaan om urbex locatie Beelitz-Heilstätten te checken. Dat was in één woord bizar! Hieronder een kleine impressie (foto credits gaan naar Leon/Dinesh):

Ergens in Friedrichshain

Tempelhof Airport







Beelitz-Heilstätten

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten