maandag 7 juli 2014

Wat moet ik gaan doen in Thailand?

Dit jaar stonden er geen verre reizen, maar juist meer korte (city)trips op mijn planning. Inmiddels ben ik dit jaar twee keer naar Berlijn, een keer naar het Google kantoor in Dublin en naar Mallorca geweest. Zo gaan er nog wel een aantal leuke bestemmingen volgen, maar dus geen verre bestemmingen......

Tot vorige week, ik kwam echt een topdeal voor een ticket naar Bangkok tegen en die heb ik dan ook direct geboekt! Met in totaal vier vrienden ga ik van 23 augustus tot en met 6 september naar Thailand, ik heb echter geen idee wat ik we gaan doen. Wat ik wel weet is dat w sowieso een weekje willen chillen op één van de eilanden.

Maar dan mijn vraag; wat moet ik echt doen in Thailand (excursies, locaties e.d.)? HELP!!!

i haven't been everywhere, but it's on my list

Geen opmerkingen:

Een reactie posten